حکایت شناسنامه های ما و....

امروز با یکی از دوستام در مورد رای دادن به شورای شهر صحبت میکردم بهش گفتم که من قطعاْ رای میدم چون از نظر من بودن از نبودن بهتره و هزارویک دلیل دیگه که من به این دلایلی که اینجا آورده شده معتقدم این دوستی که ازش صحبت میکنم حدود نه سال از من بزرگتره و من خیلی به عقایدش احترام میگذارم چون برای همه کاراش دلیل قانع کننده ای داره و به خاطر سنش کاملاْ منطقی به قضایا نگاه میکنه به همین دلیل ازش پرسیدم دلیلت برای این کار چیه ؟ جوابی که داد برای من خیلی غیر منتظره بود شاید اگه یکی از دوستای همسنم این حرف رو میزد تعجب نمی کردم اما وقتی به من گفت رای نمی دم چون از بس رای دادم شناسنامه ام کثیف شده احساس کردم که دارم شاخ در می آرم.بهش پیشنهاد دادم میتونه به عنوان یه تحریمی اسمش رو ثبت کنه فقط دلیلش و نگه بهشون 

نظرات 2 + ارسال نظر
سینا جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:10 ق.ظ http://www.irhc.blogsky.com

درود بر شما وبلاگ متنوعی دارید
وبلاگ www.irhc.blogsky.com با سفری دیگر و کاریکاتورهای سد سیوند بروز شد

سها جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:17 ق.ظ http://sooha.blogsky.com

ناپدید شدن ستاره شناس ایرانی را از طیق این وب بخوانیدwww.sooha.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد