بعد از انتخابات:ایران

انتخابات تموم شد یه جا میخونی اصلاح طلبها اوضاعشون خوبه جای دیگه اصولگراها و حالا رایحه خوش دولت یا همون خدمت چه فرقی میکنه ؟من امروز رای دادم و به کاری هم که کردم ایمان داشتم و دارم کما اینکه مسئولان محترم تو ثانیه های آخر تصمیمات عجیبی بگیرند که البته ملت ایران مدتیه که این تصمیمات یک شبه رو با تمام وجودش حس میکنه.نمیدونم واقعاْ باید چی گفت درک میکنم که چقدر باید ناراحت باشیم و چقدر باید عصبانی باشیم شاید نباید زود قضاوت کنیم و باید صبر کنیم اما نمی دونم چرا اینقدر احساس میکنم که تو تیر سال ۸۴ هستم
شاید باید خوشبین باشیم

در همین رابطه:
کولی ها کنار آتش
دنبال چی می گردیم؟
خیلی‌هایتان منتظرید یک نفر چیزی درباره نتایج انتخابات بنویسد

نظرات 2 + ارسال نظر
عاشق شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:50 ق.ظ http://aasheghe_eshgh.persianblog.com

او مقدسات را به مضحکه گرفته است:
مدعی معروف انرژی درمانی که خود را مجرای انرژی خداوند معرفی میکند در یک مصاحبه می گوید:"چطور ماه رمضون که میشه سریع فکر می کنن این یه ماه همه چیز دیگه درست می شه.در صورتی که این یه ماه رو گذاشتن واقعا به خاطر معده پاک سازی سم هایی باشه ولی خوب افطار که میشه واقعا اینقدر می خورن تا خرخره سحر هم بلند می شن باز هم میخورن بعد و الا............" و در جایی دیگر می گوید:" مردم فکر میکنن که اگه روزه بگیرن و نماز بخونن میرن تو بهشت.در صورتی که نماز چیزی هستش که اگه بخونه برای روحیه خودش خوب هستش.اون چیزی نیستش که ... گمراهن دیگه متأسفانه چیزی نیستش."
نتیجه گیری با شما ................

حامد دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:16 ب.ظ

من نبودم ولی اگه بودم حتما این سری رای میدادم
ولی نمی دونم والا این اقایون اصلاح طلب ها اگه این دندون لق تقلب رو همین الا ن نکنن ..دیگه هیچ وقت نمی شه کار رو درست کرد .................
اگه اون موقع که این محمود خان جر زد کردنش رییس .کروبی و خاتمی و هاشمی سکوت نمی کردن ..الان از این حرفا خبری نبود...ولی اگه این سری هم کاری نکنن .. تقلب میشه روال و فکر کنم دیگه رای دادن فایده نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد